Hallo,
Ik gebruik al zo’n 9 jaar de pil en vergeet hem nooit (nooit buiten de 24 uur geweest) nu slik ik voor het eerst al 3 maanden de pil door ( dit lukte eerder niet wegens doorbraakbloedingen) nu heb ik wel wat buikkrampen maar nog steeds geen doorbraakbloeding gehad. Ik ga nu mijn 3de strip in en dat is nog nooit eerder gelukt. Laatste stopweek kreeg ik pas een bloeding na 5 dagen en dit was nog niet eens genoeg voor een tampon. Moet ik me zorgen maken dat ik alsnog zwanger kan zijn?
Ik ben wel sinds januari 12 kg afgevallen… kan dit ook te maken hebben met mijn veranderende cyclus.
Ik hoor graag of ik me zorgen moet gaan maken
Groetjes
Het doorslikken an ook wat klachten veroorzaken, maar zeker het afvallen kan invloed op je cyclus hebben.
De vraag of je zwanger zou kunnen zijn, kan ik ook niet beantwoorden. Daar zou je dan een test voor moeten doen. Maar correct pilgebruik is dat niet erg waarschijnlijk
Dus door het doorslikken en afvallen zou het kunnen dat ik geen bloedingen meer heb? Ik ben de pil niet vergeten. Wel een keer ziek geweest maar toen de pil ingenomen binnen de 24 uur (in samenspraak met apotheek) toen ik hem kon binnen houden. Dus dit is ook juiste inname geweest. Zwangerschap zou dan zeer onwaarschijnlijk zijn?