- X10 oktober 2022 om 10:27
Hallo,
Ik slik nu al 2 maanden door, bij de laatste strip op een donderdag of vrijdag kreeg ik ineens beetje bloed met slijm bij het afvegen, sindsdien ook alleen meer bruine slijmerige afscheiding bij het afvegen. Nu ben ik gestopt met de pil omdat ik een stopweek wil inlassen. Is dat doorbraakbloeding of kan het zijn dat ik zwanger ben? Dat dat innestelingbloed is?? Ik heb 0 keer mijn pil vergeten, elke dag zelfde tijd ingenomen en heb geen diarree gehad of gekotst.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2022 om 15:58dat zal een doorbraakbloeding zijn als gevolg van het doorslikken. Goed om dan een stopweek in te lassen
ReagerenX10 oktober 2022 om 18:18Ik heb vandaag ineens heel erg last van krampen alsof ik ongesteld ben, en er was bloed op m’n ondergoed eerst was het alleen bij het afvegen. Zijn dat allemaal symptomen van doorbraakbloeding? Ik ben echt bang dat ik misschien zwanger ben en dat dat innestelingbloed is
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2022 om 18:20Ik heb net al geschreven:
dat zal een doorbraakbloeding zijn als gevolg van het doorslikken. Goed om dan een stopweek in te lassen
ReagerenX12 oktober 2022 om 00:06Ik heb alsnog een zwangerschapstest gedaan omdat ik bang ben. Toen ik mijn uitslag kreeg was er maar 1 streepje en na 1 uur keek ik weer zag ik ineens een kruisje ?? Maar het streep is best dun. Kan dat een indroogstreep zijn? Of is dit een positieve test?
ReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2022 om 00:11Je moet de gebruiksaanwijzing lezen. Daar staat precies in, binnen welke tijd je de test moet aflezen. Alles wat na die tijd verschijnt is niet geldig
Reageren