- Olla6 december 2017 om 11:40
Hallo,
Ik slik nu bijna 8 jaar de pil door ik ben al 3 dagen gestopt omdat ik zwanger wil worden alleen ben ik nog steeds niet ongesteld en heb ik geen buikkrampen, moet je persee ongesteld worden om zwanger te raken?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2017 om 11:47Als je pas 3 dagen bent gestopt met de pil, is het niet raar dat je nog niet ongesteld bent. Zeker niet als je de pil zo lang hebt doorgeslikt. Je zult toch wat geduld moeten hebben.
ReagerenCatootje6 december 2017 om 15:52Gebruik van de pil bevordert een toestand van oestrogeendominantie, dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Ook zorgt de pil voor de onttrekking van allerlei voedingsstoffen aan je lichaam, zoals zink, magnesium en vitamine B. Goed zorgen voor je lichaam, je hormonen weer bijsturen – op internet genoeg te vinden over oestrogeendominantie – en tekorten aanvullen helpt je eigen gezondheid, bevordert je vruchtbaarheid en komt de gezondheid van je toekomstige kindje ten goede.
ReagerenCatootje6 december 2017 om 15:54Om zwanger te raken is eerst een eisprong nodig; die kan vooraf gaan aan je eerste bloeding na de pil.
Reageren