Bacteriële vaginose of vaginale schimmel

Hoi, ik heb het hele internet afgelezen maar ik weet maar niet wat ik heb. Al 2 maanden heb ik een branderig gevoel bij het plassen. Ik heb geen jeuk, maar wel veel meer afscheiding dan normaal die wel gewoon de normale kleur heeft. De geur zou ik als onaangenaam omschrijven maar niet persé visachtig. Een soa kan het eigenlijk niet zijn. Kan iemand mij helpen? 3 maanden geleden heb ik antibiotica geslikt

Reageren

Wellicht toch een schimmelinfectie als gevolg van de antibiotica of een bacteriële vaginose. Ga met de klachten nar de huisarts

Reageren

Ja maar welke van de 2. Ik heb klachten van allebei

Reageren

Dar moet je dan dus voor naar de dokter gaan. Die kan dat bepalen

Reageren

Bedankt voor uw antwoord! Kan het ook overslaan op de darmen? Heb nu al een aantal dagen last van maagkrampen, darmklachten en winderigheid.

Reageren

Nee dat slaat niet op de darmen. Daar moet dan een andere oorzaak voor zijn

Reageren

Dat kan zeker overslaan op de darmen! Het lichaam is aan het vechten voor genezing. Je lichaam wil vechten of dat nu volledig lukt of niet. Dat vergt veel! En neemt energie! Daardoor ben je wat vatbaarder voor andere klachten. Zeker in deze zone...

De huisarts of Gynaecoloog zal dit bevestigen! Ik heb exact hetzelfde gahd, hier onderzoek naar gedaan en professionals hebben dit bevestigd...

Sterkte!!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bacteriële vaginose of vaginale schimmel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe