normale kleur afscheiding?

Is dit een normale kleur afscheiding?

Bijlagen:
    Reageren

Ja

Reageren

Bedankt! En als het soms iets donkerder is zoals dit? (wel iets lichter dan de foto)

Bijlagen:
    Reageren

Normaal

Reageren

Bedankt. Dat is dus niet wat ze bedoelen met groene afscheiding bij een soa?

Reageren

Nee. En as je denkt een soa opgelopen te kunnen hebben moet je je laten testen en niet op symptomen afgaan

Reageren

Heb soms gelijkaardige afscheiding kwa kleur. Maak je geen zorgen.

Reageren

En Is deze ook een normale afscheiding?

Reageren

Als ik dusdanig veel afscheiding had, ging ik toch even naar de huisarts.
    Ongeacht of de kleur nou normaal is of niet.

Reageren

Als de afscheiding voor jou normaal is en geen geur heeft en niet irriteert is het normaal. Ieder lichaam is anders en sommige vrouwen verliezen meer afscheiding dan anderen en de kleur kan variëren van doorzichtig, wit of gelig. Als dit voor jou normaal is en je verder geen klachten hebt hoef je je geen zorgen te maken, jij kent jouw lichaam het beste!

Reageren

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor
    Zolang het niet ruikt is het prima en je zelf geen jeuk aan je vagina hebt ook prima .
    De ene vrouw is de andere niet de ene heeft meer afscheiding dan de andere .
    Ik heb soms weken zie ik bijna niks in mn ondergoed tot dagen dat ik denk oke tis los gegaan .
    Zal een foto toevoegen hoe het toevallig vandaag bij mij is want gister had ik totaal geen afscheiding

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: normale kleur afscheiding?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe