Zoeken Vraag het forum

Bloeding na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suzanne

En dat gaat niet vanzelf over met wat tijd? Ik vind mijn huisarts niet zo heel prettig eerlijk gezegd. Dat moet ik ook nog bespreekbaar maken.

John (moderator)

Je bedenkt van alles om maar niet te hoeven gaan. Dan moet je dat ook maar niet doen.

Reageren
    Suzanne

Omdat ik niet iemand ben die snel gaat. Het ligt bij mij toch iets ingewikkelder denk ik. Ik ben met de pil gestopt destijds mijn stopweek gehad. daarna een paar pillen geslikt en toen per direct gestopt zonder de strip af te maken. toen heb ik een bloeding gehad van een week (ik zag dit als nog een menstruatie maar misschien was dat het niet). Nu precies 4 weken na mijn stopweek bloed ik weer en dat heel toevallig na de seks. maar het lijkt nu echt een menstruatie(gisteren niet). vannacht rugpijn buikpijn. Dus wellicht heb ik nu weer mijn eigen cyclus te pakken die altijd mooi regelmatig was ook zonder pil. Ik wacht deze dagen even af om te zien of het echt een menstruatie was en dus stopt. en zo niet dan ga ik er zeker mee naar de huisarts. Lijkt mij geen rare gedachte.

Reageren
    Alyssa

Niet aanvallend bedoeld hoor,maar als je toch je eigen plan trekt en telkens een weerwoord hebt op het advies wat je krijgt omdat je niet naar de huisarts wilt, heeft het weinig zin om advies te blijven vragen.
    Dan kun je idd net zo goed afwachten wat er gebeurt en dan misschien achteraf van huisarts of gynaecoloog horen dat je beter eerder had kunnen komen.

Reageren
    Suzanne

Het advies had ik zelf ook kunnen bedenken. Ik wilde alleen graag weten wat het mogelijk kon zijn of dat ik het aan kon kijken of niet. Ik weet inmidels waar het weg komt.

Reageren
Reageer op: Bloeding na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.