- Suzanne23 december 2021 om 09:18
Goedemorgen,
Vanmorgen ontdekt dat ik bloed na de seks. Doodeng. 3 maanden geleden was mijn thuistest uitstrijkje goed. Dus geen hpv gevonden. Moet ik mij nu zorgen maken? Ben 3 weken geleden gestopt met de pil. Ben toen ongesteld geworden. Dus dat zou het niet moeten zijn. Ik maak me zorgen. Of kan ik dit best nog even aankijken? Alvast bedankt!
Groetjes,
Suzanne19 reactiesReagerenSuzanne23 december 2021 om 10:52Het stopt nu overigens alweer bijna. Is dit dan iets om nog aan te kijken? Misschien gewoon te droog of te ruw geweest?🤣ðŸ¤
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 14:34Mijn 2e bericht neem ik terug. Nu 12 uur na de seks bloed ik nog😔😔
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 16:58Neem contact op met de huisarts
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 18:05Dus dit is niet aan te kijken?
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 18:08dat moet je natuurlijk zelf bepalen. Maar met “aankijken” kom je er niet vanaf
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 18:12Aangezien mijn uitstrijkje goed was.
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 18:14Nee dat begrijp ik ook wel. Ik wilde alleen weten of ik dit kan aankijken een paar dagen en als het blijft dan wel aan de bel trekken. Of dat het echt iets zorgelijks is. Naar mijn gevoel is het gewoon teveel geweest.
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 18:24Maar dan zou de bloeding niet zo lang moeten aanhouden.
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 18:28Bedankt voor je reactie. Het is maar 1x en lichte bloedverlies. Ben al vaker gestopt met de pil ivm zwanger raken dus ik ken mijn lichaam. Ik raakte dan trouwens met 2 maanden al zwanger. Maar dit ken ik niet. Het is minimaal bloedverlies. Meer rozig. Moet wel zeggen dat we flink onze best hebben gedaan. Dus ik vroeg mij af of ik daarmee nou echt gelijk mee heen moet aangezien 3 maanden geleden mijn uitstrijkje goed was. Hou eerlijk gezegd niet van zoveel poespas aan mijn lijf.
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 18:29Nee? Is dit dus te lang? Ah kak! Nu word ik echt bang 😱
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 18:32Het klonk erger in je eerste berichten.. Als het alleen maar war rozige afscheiding is, kun je nog even afwachten
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 18:39Ah sorry, misschien uit reactie. Het zit mij altijd zo tussen de oren. Het was vanmorgen eventjes rood na wcbezoek maar de rest van de dag heel lichtroze tot bijna niks. De boel is ook een beetje gevoelig van onderen. Ik hoop dat het simpelweg gewoon komt doordat we het erg gezellig hebben gehadðŸ¤
ReagerenSuzanne23 december 2021 om 19:58Helaas toch verandering. Rood/bruin en slijmerig😱😔
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 20:09Morgen dan toch maar even je huisarts bellen. Misschien is er een wond ontstaan
Reageren