Home / Vrouwenzorg / Baarmoedermond
Ik ben 8 mnd geleden bevallen en dscht ga eens voelen hoe me baarmoedermond voelt…
Ik dacht dat deze altijd glad hoorde te zijn. Ik voel stug weefsel om het sneetje heen en wat bultjes… lijken vleesbultjes.
Kan dit littekenweefsel zijn? Of moet ik me nu serieus zorgen maken om baarmoederhalskanker…
Het bloed verder niet bij aanraking en heb er ook geen pijn aan verder.
Ook heb ik een spiraal gehad en die ook weer laten verwijderen… ik weet nog dat ze lastig bij mijn baarmoedermond kon (ligt beetje gekantelt). En ik bloede best wel…
Als er toen iets ergs was dan had ze dat toch wel gezien? Dit is dan ongeveer 6 maand geleden. 1 maand erna is de spiraal ook verwijderd…
Het voelt wat bobbelig om het spleetje heen en ik heb wel een hard puntje iets aan de onderkant van het spleetje. Denk zo groot als een speldenknopje..
Ps, ik heb een vaste partner (3 jaar getrouwd) en daarvoor nooit gemeenschap gehad.
Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Ga dus naar de huisarts voor onderzoek
Ik ga morgen bellen..
Had de verloskundige geappt en die geeft aan dat het weefsel idd kan veranderen na een bevalling.
Hobbelig en stevig ipv zacht. (Soort van littekenweefsel).
Als ze dit zo zegt moet ik me dan druk maken?
Heb verder ook geen last van bloedingen enz en lees dat dit juist wel vaak voorkomt bij baarmoederhalskanker en vooral als je het aanraakt.
Daar hoef je je dan niet druk om te maken
Ik had bandaag erg jeuk aan me schaamlip maar. Is er iets wat je ziet waarvan je denkt het klopt niet? Ik heb iig geen schimmelinfectie..
Ja het is heel erg droog en denk door de jeuk en misgien te hard poetsen met drogen. Maar hoef niet te denken aan kanker ofzo toch
Nou nee, dat zal het zeker niet zijn
Kan te hard drogen na urine enz dit ook veroorzaken? Ik weet wel dat ik nu een drogere vagina heb na bevalling. Kan ik hier nog iets aan doen?
dat zou een oorzaak kunnen zijn. je zou wat sudocreme kunnen gebruiken en natuurlijk niet te hard vegen/drogen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!