Pil overgeslagen

Ik vergat in week twee van mijn strip 1 pil (vorige donderdag). Ik heb er dus 1 overgeslagen. Die donderdag had ik seks, maar hij is niet klaargekomen in mij. De dagen daarvoor had ik geen seks, en daarna ook niet meer. Hoe groot is de kans op zwangerschap? Ik zou nu een stopweek willen inlossen om te kijken of ik nog menstrueer. Is dit een slecht idee?

Reageren

Sinds vandaag heb ik een beetje last van buikpijn ter hoogte van de baarmoeder. Daarom maak ik me zorgen.

Reageren

Als je een pil vergeet in week 2 is dat geen probleem. gewoon de strip verder afmaken

Reageren

Het zou wel kunnen dat je doorbraakbloeding gaat krijgen door de vergeten pil, maar dat moet je even afwachten

Reageren

Oké, dankjewel voor het snelle antwoord !

Reageren

Hey! Deze avond had ik weer wat krampen die me deden denken aan menstruatie. Op elke we bsite staat dat veel vrouwen enkele dagen na de bevruchting al buikpijn krijgen.. kan dit?

Reageren

Ja, het zou kunnen door de innesteling. Maar dat is dan wel buikpijn onder de navel

Reageren

Zou het eventueel ook wat anders kunnen zijn?.. het is niet recht onder de navel, echt onderaan mijn buik. Sorry voor de vervelende vragen, ik maak mezelf nogal snel druk.

Reageren

Wat ik gisteren dus al schreef:
    Het zou wel kunnen dat je doorbraakbloeding gaat krijgen door de vergeten pil, maar dat moet je even afwachten. Dat kan de klachten ook veroorzaken

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pil overgeslagen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe