- Ddd16 september 2018 om 18:28
Sinds deze week heb ik erg veel afscheiding, stinkt niet en ziet er verder normaal uit. Ook moet ik veel plassen en heb ik regelmatig een soort menstruatiepijn. Ik slik al 1,5 jaar de pil. Iemand een idee hoe dit kan komen, of wat dit kan zijn?
3 reactiesReagerenCatootje17 september 2018 om 08:20De pil onderdrukt je eisprong; bevordert een toestand van oestrogeendominantie; werkt verhogend op het cortisol; geeft veranderingen in je vaginale milieu, waardoor het het ontstaan van infecties kan bevorderen; zorgt voor verliezen aan vitaminen en mineralen, waaronder zink. Dit alles kan klachten geven. Niet vreemd als je de hele maand door klachten kan krijgen die je normaliter alleen tijdens je menstruatie hebt. Heb zelf een pessarium, die geen invloed heeft op je hormoonhuishouding.
ReagerenDdd17 september 2018 om 09:14Is het dan niet raar dat dit pas de laatste week is terwijl ik hem al zo lang slik?
ReagerenJohn (moderator)
17 september 2018 om 10:16Ga met de klachten naar de huisarts en laat je urine onderzoeken om te kijken of je een urineweginfectie hebt.
Reageren