Zoeken Vraag het forum

Erge pijn in onderbuik en veel afscheiding.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kim

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken ontzettende pijn in mijn onderbuik die soms doortrekt naar mijn bovenbenen en schede. Daarnaast heb ik een hele opgezette (zeg maar gerust dikke) buik en heb ik behoorlijk veel afscheiding. Ik ben al bij de dokter geweest en mijn urine was niks te zien en uit mijn bloedtest is gekomen dat mijn zinkwaarde hoog zijn.. Nu heeft de dokter een uitstrijkje gemaakt omdat ze aan schimmelinfectie denkt maar ik vertrouw het niet zo omdat je daar (volgens een paar mensen die er vaak last van hebben) niet zo´n buikpijn van krijgt. Herkent iemand deze klachten en heeft miss een idee wat het anders kan zijn?

8 reacties
    Reageren
    Anoniem
    Deedee

Heb je het prikkelbare darm syndroom overwogen? Hoe staat het met je ontlasting?

Neem contact op als de klachten veranderen, bijvoorbeeld: bij aanhoudende jeuk of een branderig gevoel bij het plassen; de afscheiding van kleur en geur verandert (geel-groen, onaangenaam ruikend); als de afscheiding bloederig is (buiten de menstruatie).

Reageren
    mies22

en wat was het?? want ik heb er nu heel erg last van, ik ben er voor bij de dokter en ziekenhuis geweest, maar niets gevonden:(

Reageren
    lisa

hee,

Hoe is het er nu mee?
    Heb je wel eens gedacht aan endometriose?

Je krijgt daardoor erge buikpijn, opgezette buik, last van je darmen ook uitscheiding en pijn in de blaas.

Meeste artsen denken er niet meteen aan maar je kan het wel zien op bijv. een mri scan.

Je kan kijken op http://www.endometriose.nl misschien dat je iets wijzer word?

groetjes

Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Pelvic inflammatory disease (PID, en ook wel eileiderontsteking, salpingitis of adnexitis genoemd) is een ontsteking in het kleine bekken ten gevolge van verspreiding van micro-organismen (meestal SOA) vanuit de vagina en de baarmoederhals naar de baarmoeder, de eileiders en omliggende weefsels. Een PID wordt meestal langzaam erger, en gaat eigenlijk altijd gepaard met pijn.

Reageren
    Petra

Ik heb een opgezwollen buik,afscheiding die waterig is en stinkt buikpijn alsof er een steen in mijn buik ligt,maar weet zeker dat het geen soa is aangezien ik al 3 jaar geen sex heb gehad doordat het op een of andere reden ontzettend pijn doet,ik ben nu 50 jaar maar zou niet weten wat het kan zijn? Vrijdag heb ik een afspraak bij de ha

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Toch maar even wachten tot vrijdag

Reageren
Reageer op: Erge pijn in onderbuik en veel afscheiding.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.