- Monika16 februari 2010 om 08:27
Ik heb pas mijn bloed laten prikken vanwege aanhouden buikklachten, mijn bloedwaardes zijn lichtelijk verhoogd niet veel maar je kan zien dat er een ontsteking actief is.
Zo zijn mijn bezinking en CRP ook verhoogd en leukoctyten ook iets.
MIjn klachten ik denk dat ik het moet zoeken op gynaecologish gebied alhoewel ik doorgestuurd bent naar de internist waar ik pas over twee weken terecht kan.
Ik heb vroeger ook eens een eierstok ontstseking gehad en een baarmoeder ontsteking soort gelijke klachten nu lijkt het zelfs iets heftiger.Klachten: steken links en rechstonder in buik de ene dag iets meer links dan weer meer rechts als ik het links niet had zou ik denken aan een blindedarm
Heb geen koorts wel elke dag lichte verhoging gemiddeld ongeveer 37.7 graden normaal heb ik altijd tussen 36.9 en 37.1Daarbij verlies ik echt zo veel afscheiding ik dacht eerst dat het urine was maar bij nader onderzoek door mezelf is het afscheiding want mijn vagina is ook heel erg nat van binnen daarbij moet ik dus een inlegkruisje dragen.
Nu sinds twee dagen ook pijn bij het plassen gekregen, misschien een blaasontsteking bovenop mijn klachten? weet het niet…..Herkent iemand deze klachten wat het zou kunnen zijn twee weken wachten duurt naar mijn gevoel wel heel lang
20 reactiesReagerenMonika16 februari 2010 om 08:30vergeten erbij te melden,. daarbij heb ik dus ook last van soms vreselijke duizeligheid, niet op mijn buik slapen doordat het pijn doet, terwijl ik een buikligger bent, misselijk,
NIet zwanger slik de pil en heb voor de zekerheid een test gedaan
Geen soa, op getest afgelopen november, heb een partner al 11 jaar.
Vorig jaar had ik dus eierstokontsteking die is gekomen nadat ik een hydroscopie had gehad en een week daarna met hoge koorts en buikklachten werd opgenomen. dubbele eirstokontsteking
ReagerenMonika17 februari 2010 om 12:52Niemand?
ReagerenAnoniem17 februari 2010 om 22:39Hoog CRP, vaginale afscheiding, pijn… alles wijst op een infectie, maar waarvan? Daarvoor is onderzoek nodig. Zonder onderzoek is het gissen.
ReagerenFreek21 februari 2010 om 00:10Heb je een SOA overwogen? Wat was de oorzaak van jouw eerdere gynaecologische ontstekingen? En welke behandeling heb je toen gehad?
ReagerenMarianne21 februari 2010 om 00:14Mogelijke en voor de hand liggende oorzaken zijn: myomen (vleesbomen), spataderen in het bekken, hydrosalpinx, eierstok cysten, endometriose, verklevingen, appendicitis, chlamydia of gonorroe.
Reagerenmij,,3 maart 2010 om 14:08Hallo,,
Reageren
ik kamp met ongeveer dezelfde problemen!.. het komt bij mij met vlagen..
Tijdens de menstruatie is het iets erger dan tijdens de rest van de cyclus..
ik slik ook de pil, ondertussen alverwisseld van soort maar het wordt alleen maar erger er door..
Kben al getest op SOA’s en ben al bij de gynacoloog geweest maar die heeft niets gevonden.. maar de klachten zijn er wel… wat moet ik doen?Anoniem3 maart 2010 om 17:42Wordt er geen oorzaak gevonden, dan kan de psycholoog u helpen zo goed mogelijk te leren omgaan met de pijn en de eventuele problemen door de pijn op te lossen. Deze behandeling is dus niet zozeer gericht op de buikpijn zelf, maar u kunt leren met de buikpijn om te gaan, zodat u er minder last van ondervindt.
ReagerenAnoniem13 maart 2010 om 14:02Wellicht bacteriele vaginose ?
Zie hier voor een uitleg:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU2c.htmSaskia16 mei 2010 om 14:49ik heb het zelfde verhaal , morgen moet ik naar de internist om een echografie. heb 2 weken geleden al bloed laten prikken en urine afgegeven.
Reageren
Na de echografie moet ik 2 weken wachten voordat ik de uitslag krijgAgnes16 mei 2010 om 23:37Meestal kan degene die de echo uitvoert je wel vertellen wat zij of hij ziet. Zou je dat willen laten weten hier? De gynaecoloog is degene die op basis van de bevindingen van het onderzoek een diagnose kan stellen. Daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om maar zo’n uitslag, daar kan je al heel veel mee.
ReagerenTerrorGolla25 oktober 2010 om 19:32hey hallo ik heb sinds goed 3 dagen dezelfde klachten ik ga morgen na de doktor!
Heb ook links steken en veel afscheiding van m’n vagina maar ik heb ook al een week hoofdpijn en ben misselijk en duizelig.
Heb vanmorgen ook gebraakt!
MVG,
TerrorGolla
ReagerenAnoniem25 oktober 2010 om 20:38Dit lijken mij symptomen van PID of zwangerschap. Zeker verstandig naar de huisarts te gaan, en in ieder geval een zwangerschapstest te doen, een lichamelijk onderzoek van de buik, een potje ochtendurine mee te nemen, en eventueel een inwendig gynaecologisch onderzoekje. Als het nodig blijkt kan de huisarts een echo onderzoek doen of aanvragen.
[i]‘Pelvic inflammatory disease’ (PID): ontsteking in het kleine bekken ten gevolge van verspreiding van micro-organismen(in 60% van de gevallen een seksueel overdraagbaar micro-organisme) vanuit de vagina en de cervix naar het endometrium, de tubae en aangrenzende structuren. Een PID manifesteert zich doorgaans met een subacuut klachtenpatroon; pijn in de onderbuik is obligaat.[/i]
ReagerenNoelle5 augustus 2012 om 20:22Ik heb bijna 17 en heb al twee jaar een vriend en slik de pil maar sinds heb ik dezelfde klachten.
Reageren
Is dit normaal?Lola6 augustus 2012 om 15:55Hai, toch maar even naar de huisarts want constant steken hebben is niet normaal.
Reageren