- Anoniem13 februari 2015 om 15:30
Hallo,
Ik zie dat er meerdere topics zijn geopend betreffende steken in onderbuik, maar omdat ik niet wist bij welke dit bericht te plaatsen doe ik het even apart.
Precies een week geleden bracht ik urine naar de huisarts omdat ik symptomen van een blaasontsteking had. Dat was inderdaad het geval en heb ik antibiotica gekregen voor vijf dagen (op een zaterdag mee begonnen). Op de 4e dag van deze kuur heb ik seks gehad met mijn man, omdat ik niet veel klachten had en het mijn vruchtbare ‘dagen’ waren. Na de seks kreeg ik opeens hele nare steken in mijn onderbuik. Ik ging dan ook meteen naar wc, maar had niet het idee dat het van mijn blaas kwam. De steken zijn niet constant, maar als ze komen dan zijn ze wel hevig. Ik heb volgens het onderzoek geen blaasontsteking meer.
Afgelopen jaar heb ik uitstrijkjes gehad en colposcopie voor mijn baarmoeder, omdat ik wel eens bloedingen had na het vrijen. Maar na de colposcopie zijn die bloedingen gestopt (alhoewel de gynaecoloog verder helemaal niets heeft gedaan). Pijn heb ik eerder ook nooit gehad tijdens of na het vrijen. Ik heb binnenkort weer een afspraak in het ziekenhuis, maar vroeg me wel af waar die steken van zouden kunnen komen.
Ik dacht aan steken, omdat de blaas toch wel geïrriteerd is geraakt (ook al is er geen ontsteking meer)? Of juist de baarmoeder die geïrriteerd is door die ontsteking?? Ik heb eigenlijk geen idee. Deze steken heb ik nooit eerder gehad en ben daarom benieuwd. Moet nog even wachten op de afspraak in het ziekenhuis en zou graag iets van jullie willen horen? Misschien iemand die hetzelfde had….?
1 reactieReagerenAnoniem14 februari 2015 om 21:00Niemand die een idee heeft?
Reageren