- Anoniem10 augustus 2016 om 23:14
Beste,
Ik heb de laatste 2/3 weken last van krampen en steken in mijn onderbuik. Dit gebeurt onregelmatig en onverwachts, de ene dag voel ik me goed en de andere dag ben ik aan het huilen vanwege de pijn. De krampen en steken duren 2/3 minuten, daarna lijkt het alsof er niks is gebeurt maar 5/10 minuten erna komt het weer terug. Dit duurt meestal 2 uur en soms zelfs een hele nacht lang. Ik ben naar de dokter geweest en kreeg 2voorschriften. De ene is om de darmen te laten ontspannen en de andere is een ontstekingsremmer voor de baarmoeder omdat ik de prikpil gebruik kon het ook aan mijn baarmoeder liggen want de pijn is ongeveer op die plek. Ik heb beide medicijnen gebruikt en ben nu nog een week verder na mijn afspraak met de dokter en mijn kuur en heb nog steeds last. Het is zelfs erger geworden. Bij mijn bezoek bij de dokter zei ze dat als de medicijnen niet hielpen het iets serieus kon zijn.
Weet er iemand wat dit is?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 augustus 2016 om 23:26Dat is moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek. Het zou een cyste op een eierstok kunnen zijn, maar dat zal dan moeten blijken
ReagerenAnoniem11 augustus 2016 om 08:43En stel het is een cyste op de eierstok, is dat dan gevaarlijk en wat gebeurt er dan? En ik ben 17 kan dat dan?
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2016 om 09:24Dat is niet gevaarlijk, maar ook niet erg waarschijnlijk als je pas 17 bent.
Reageren
Terug naar de huisarts du en een verwijzing vragen voor de gynaecoloog