Zoeken Vraag het forum

steken onderbuik veel afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mij

hallo 🙂
    sinds een paar weken heb ik af en toe geel / bruine afscheiding en iedere dag wel veel afscheiding. daarnaast heb ik sinds gisteren erge steken in mijn onderbuik, meestal aan de rechterkant. geen koorts, misselijkheid of duizelig. ik voel me verder prima 🙂 alleen de vele afscheiding is erg vervelend en nu met de steken in mijn onderbuik erbij is het helemaal geen pretje..
    ik wilde naar de huisarts gaan, maar ze zijn gesloten tot 3 mei.. kan iemand mij in die tussentijd misschien helpen? zou heel fijn zijn.
    groetjes 🙂 van mij

Lola

Kan het een candida zijn?

Reageren
    Tasja

Ik heb dat probleem ook.. Toch al even !
    Kheb al een echo laten maken, naar de gyn geweest, maar alles was in orde en toch heb ik dat ?!

Reageren
    Anne

Vraag je HA om GynoDaktarin vaginale zetpillen tegen candida.

Reageren
    Anoniem

Ik heb hetzelfde. steken in eierstokken (tenminste ik denk dat dat mijn eierstokken zijn, helemaal onderin mijn bekken en dan rechts en links) en ontzettend veel vaginale afscheidings, maar wel heel dun. vooral als ik sochtends opsta, dan voel ik het er gewoon uitlopen. heb ook al twee zwangerschapstesten gedaan, negatief.
    er kan een kleine kans zijn op een soa, maar dan is er toch vaker sprake van dikkere afscheiding en niet waterig.
    ik ga deze week een afspraak bij de dokter maken.

heb jij al meer informatie???

Reageren
    Anoniem

Hoi, ook ik heb deze klachten loop er al aantal jaar mee af en aan eerst was het een half jaar weg en was het er weer antibiotica penisiline injectie en ging het weer de laatste tijd blijft het hangen ga nu voor een second opinion naar ziekenhuis zijn kweekjes genomen echo gemaakt bij de echo dacht de gyno een rest spiraal te zien dus hydroscopie gehad niks te zien nu de andere uitslagen afwachten as ik inspanning lever met skaten sjouwen veel lopen lijkt het ook erger te worden als het te erg is gebruik daktarin gyno zetpil het s of er een kraantje openstaat van binnen en is niet prettig ook is het opgezet bij de venusheuvel en vatbaarder voor blaasontsteking ook benbbenieuwd wat ze nu gaan doen ik wil hier erg graag vanaf heb geen soa nooit gehad maar toch deze klachten helpt iets om iedere morgen de vagina uit te spoelen met een vaginaal douche met alleen water, is ook niet goed maar als het me helpt dan vind ik het best

Reageren
Reageer op: steken onderbuik veel afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.