- lindsey-200815 oktober 2011 om 14:56
hallo ,
ik heb een vraag en hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen .
ik ben recent gestopt met de pil ( vorige maand ) omdat wij zwanger willen worden .
volgens een test zou ik het weekend van 7 september mijn vruchtbare periode hebben . Dat weekend flink geklust en daarna zijn de klachten begonnen .het begon zondag’s met veel moeten plassen , ik heb eigenlijk continue de drang om te moeten plassen en als ik dan naar de wc gaat komt er maar een klein beetje uit . het is geen blaasontsteking want daarvoor ben ik al bij de huisarts geweest .
nu heb ik steeds een vage zeurende buikpijn ( kramp ) rechtsonderin mijn buik bij mijn lies . Sinds vandaag is dit erger geworden en eigenlijk heb ik continue pijn , het verschilt van een zeurende pijn tot echt een soort kramp zeg maar met pieken en dalen dus . Ik dacht dus van nou mijn rommel komt eraan .. maar nee tot dus ver nog niet , Maar wel hele tijd die vervelende pijn en veel moeten plassen heeft iemand hier ervaring mee ? we zitten pas in de eerste rond en ik ben net 1 maand met de pil gestopt dus we verwachten eigenlijk niet dat het GELIJK raak is .2 reactiesReagerenbrenda A16 oktober 2011 om 23:187 september? of bedoel je oktober?
Reagerenlindsey-200816 oktober 2011 om 23:33ik bedoelde 7 oktober idd ja ,
maar ben gisteren toch maar langs de huisartsenpost gegaan
aangezien de klachten zo erg werden dat ik niet meer kon lopenconclusie ik heb een urnine weg infectie .. dus of ik zwanger ben is nog even een weekje afwachten ….
Reageren