Pijn in eierstok tijdens seks

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben al een tijdje seks en hij is mij eerste en enige partner. Een maand geleden ongeveer eervaarde ik voor het eerst een pijnlijke sesatie in mijn onderbui aan de linkerkant, waar ongeveer mijn eierstok zich zou moeten bevinden. Het deed op dat momebt zo veel pijn dat we even moesten stoppen. Tegenwoordig ervaar ik deze sensatie meer en meer maar ik zeg altijd direct al stop wanneer ik hem voel opkolen zodat ik niet te veel pijn heb. Dit valt me heel erg lastig en ik durf soms sommige standjes niet te doen in schrik voor de pijn. Ik het begin van onze relatie heb ik nooit deze pijn ervaren, moet er wel bij zeggen dat hij in het begin van onze relatie nooit echt zo stijf is geweest en groot is geweest als nu. Zou dit dan een probleem van grote zijn? Want volgens mij heeft mijn vriend een normale, niet al te grote, gemiddelde lengte van penis, maar misschieb ligt het dan aan mij en heb ik een te kleine vagina? Kan iemand mij weten zeggen wat dit veroorzaakt en of niet ik dit kan verhelpen op een of andere manier?

Alvast bedankt 🙂

Reageren

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pijn in eierstok tijdens seks

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe