Home / Vrouwenzorg / Kan van alles zijn..?
Allereerst bedankt voor het lezen. Ik zit al een paar weken te tobben met mijn "onderkant".
Ik had altijd normale afscheiding, geen jeuk, geen pijn etc.
Tot ik van de week ineens pijn had tijdens de seks. Het brandde enorm. Daarna had ik een paar dagen jeuk en 'warm beneden' waarbij ik dacht aan opkomende blaasontsteking.
Nu heb ik al dagen 's ochtends het gevoel van blaasontsteking. Wakker worden en meteen moeten plassen, vervolgens doet het niet heel zeer maar kan niet heel goed uitplassen. Daarna gelijk weer de drang om te plassen. Ik neem nu heel veel koppen kamille thee en ga daarna pas goed plassen. Het doet dan geen zeer meer en kan gewoon goed uitplassen, heb daarna ook geen drang meer. Is dus puur 's ochtends de eerste keer. Wanneer ik 's ochtends afveeg is er een licht gele afscheiding te zien.
Daarnaast heb ik veel witte beetje klonterige afscheiding. Ik dacht eerst dat dit gewoon (opgedroogde) sperma was wat er nog uit moest.
Na de seks probeer ik altijd goed uit te plassen maar ik heb het gevoel dat er maar 1/4 uit komt van wat er in kwam. Heel veel blijft dus achter. Sinds paar weken of dagen probeer ik het er onder de douche met mijn vinger uit te halen, ik haal dan hele slijmslierten eruit. Voor mij een fijn gevoel omdat ik mij dan schoner voel maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik de binnenkant dan beschadig waardoor het tijdens de seks weer zeer doet.
Wat is er nu aan de hand? Blaasontsteking, infectie, schimmelinfectie? Wie heeft er tips?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!