Zoeken Vraag het forum

Wit spul tijdens en na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 19-jarige

Hallo! Ik heb een kort vraagje.
    Mijn vriend en ik hebben gister seks gehad. Ik zit in mijn strip 2 dagen aan de pil en we hebben een condoom gebruikt. De vorige strip ben ik 2 keer een pil vergeten, deze heb ik beide wel binnen 12 uur na de eigenlijke sliktijd ingenomen.
    Toen hij klaarkwam en uit mij ging, zag ik dat er wittigheid op de condoom zat, ook een
    beetje er in. Ik weet nu dus niet goed wat het is… de wittigheid aan de buitenkant was een beetje slijmig, beetje zoals snot geloof ik, het plakte.
    Kan iemand mij vertellen wat ze denken wat het is en of het toch verstandig is een morningafterpil te halen? Wij willen beide nog lang geen kinderen.

18 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil gebruikt zou dat niet nodig moeten zijn. En al helemaal niet als je dan ook nog een condoom gebruikt. Het zal vaginaal slijm geweest zijn aan de condoom. In de condoom kan het voorvocht op sperma zijn geweest.

Reageren
    Altijd een high five na de seks

Hallo, wij hebben net ook keihard lopen neuken! Na de seks zat er wat wit achtig spul op mijn dikke balzak. Het zag er een beetje uit als witte snot inderdaad, het was achteraf zeker geen sperma, maar op het moment zelf wel even schrikken. Verschillende fora online hebben ons gerust gesteld! Het condoom was namelijk niet gescheurd (we hebben het zelfs getest) en als ie was afgegleden merk je dat altijd.

Reageren
    eliana

dag

ik heb net seks gehad met mijn vriend. Met condoom. Aan de buiten kant van de condoom hing tijdens de seks wit spul, mijn vriend was toen nog niet klaargekomen. Na de seks hing dit ook aan mijn vagina en errond. De condoom was  gewoon heel en het sperma zat in het topje. Toen mijn vriend de condoom nog aanhad en zijn penis nog stijf was voelde ik of er ergens een gaatje zat maar er kwam nergens iets uit en de condoom was dus nog heel denk ik.
    wat is dit?

kan het sperma zijn? Lijkt me vreemd aangezien het sperma vanboven in het topje vd condoom zat.

wat is het anders? En kan een condoom kapot zijn/niet beschermen zonder het door te hebben?

Reageren
    Alyssa

@Eliana

Beetje onlogisch te denken dat het van je vriend komt……

Het zat aan de buitenkant van de condoom en aan je vagina. Dan is de meest logische plek waar het vandaan zou kunnen komen,dus jou vagina.

Reageren
    John (moderator)

Het zal vaginaal vocht zijn dat wit kan worden door wrijving

Reageren
    Eliana

Misschien uit de condoom gelekt? Ookal gebruiken we deze allang en zitten ze goed.

is dat mogelijk?

vind het gewoon raar aangezien het nog nooit gebeurd is, of toch nie dat ik heb opgemerkt

Reageren
    John (moderator)

Nee joh..

Reageren
    eliana

Dankuwel!

als een condoom scheurt heb je het natuurlijk door, dat weet ik want heb ik meegemaakt.
    maar kan een condoom ook kapot zijn op een andere manier bv een klein gaatje, ik zou denken dat dit dan sowieso doorscheurd en dat er dan een gescheurde condoom is.

of heb je het altijd door als een condoom kapot is?

Reageren
    John (moderator)

Dat heb je altijd door

Reageren
    Eliana

Wat als het een klein scheurtje is of een lek?
    en is het vaginaal vocht normaal of is het raar dat ik het opeens heb en ervoor nooit?
    Sinds ik aan de pil ben heb veel meer afscheiding, is dit hetzelfde als vaginaal vocht?

ben gewoon bang dat het toch sperma was en dat de condoom lekte of dat het eronder uit is gekomen ofzo 🙁

Reageren
    Eliana

ik maak me namelijk zorgen

Reageren
    John (moderator)

ga dan naar de huisarts. Die kan onderzoek doen

Reageren
    eliana

Ik heb geen klachten ofz.
    wil gewoon weten of je een niet-werkende condoom altijd opmerkt, ook als er een scheurtje/klein gaatje is bv?

Reageren
    John (moderator)

Misschien kun je mij een beetje helpen:
    Kun je me uitleggen waarom je de “pil” neemt? is dat tegen hoofdpijn of rugpijn misschien?

Reageren
Reageer op: Wit spul tijdens en na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.