Hallo allemaal,
Afgelopen donderdag heb ik mijn definitieve kronen gekregen. Echter heeft de tandarts ze zonder enig overleg meteen definitief geplaatst, met enorme schrik en verdriet tot gevolg. Na de horror noodkronen hoopte ik op mooie definitieve kronen. Echter staan deze veel meer naar voren dan mijn eigen tanden waren en zijn ze enorm lang. Ook zit er tussen de 2 voorste tanden een rare inham (net als bij de noodkronen). Dit oogt heel raar alsof ik een spleet heb en er blijft vanalles in hangen tijdens het eten.. ook heb ik tussen de snijtanden aan beide weerszijde een black trangle, wat oogt alsof ik eten ertussen heb plakken.
Ik kan mijn lippen nu met moeite sluiten. Ook mijn glimlach is vreemd doordat mijn lip strak staat en er deukjes in mijn kin ontstaan omdat ik mijn onderlip over de kronen moet dwingen. Doordat de kornen zo schijn/ver naar voren staan zijn woorden met de F een drama om uit te spreken. Mijn tandarts is na de plaatsting zonder woord uit de ruimte verdwenen. Ik bleef achter met de assistente die mij duidelijk niet te woord wou staan (ze gaf geen duidelijk antwoord op mijn vraag, bij alles was het "is wennen"), waardoor ik vervolgens ben vertrokken. De praktijk was naar de behandeling ook gesloten ivm vakantie (tot 26 September). Ik heb nog geprobeerd contact op te nemen maar tevergeefs, dat word nog even geduld hebben. Ik heb foto's bijgevoegd. Ik hoor graag jullie mening en eventuele tips.
Ps. Ook mijn kaak lijkt nu veel schever..
Maar dat kan ook aan mij liggen aangezien mijn onder tanden ook niet in een rechte lijn staan. Maar het valt naar mijn idee wel erg op sinds de kronen..