- Anoniem2 november 2014 om 14:54
Hallo,
Vanmorgen voelde ik me ineens onwel tijdens de circuit-training. (Bij die training worden kracht en cardio afgewisseld en het is intensief).
Na één ronde te hebben voltooid (15 minuten) voelde ik me beroerd. Ik was misselijk, duizelig, zag een soort van lichtflitsen en ben even gaan zitten. Ik had het idee dat ik bijna flauwviel. Na een kwartiertje voelde ik me weer beter en zag ik normaal. Ik heb ook wel eens last van migraine met aura’s, maar dat is toch anders dan dit. Ik heb achteraf ook geen hoofdpijn gehad. Denk dus niet dat het migraine was.
Normaal heb ik dit nooit. Mijn conditie is normaal, heb een gezond gewicht voor mijn lengte en ben 18 jaar oud.
Zou dit iets te maken kunnen hebben met de voeding? Gisteravond zou ik namelijk met vrienden naar de bios gaan en daar iets eten. Dit ging op het laatste moment niet door en daardoor ben ik eigenlijk vergeten avond te eten.’s Avonds heb ik wel wat M&M’s gehad. Niet echt voedzaam, maar het levert wel veel suiker.
Vrijdag heb ik ook niet echt een voedzame maaltijd gehad. Namelijk döner.
Als ontbijt had ik vanmorgen twee sneetjes brood met jam. (Vrijdag en zaterdag heb ik ook gewoon brood gegeten naast die maaltijden.)
Zou het dus kunnen dat ik te weinig voedingsstoffen had en daardoor zo beroerd werd? Of is het iets anders?Alvast bedankt voor de reacties.
2 reactiesReagerenAnoniem2 november 2014 om 15:14Ik had trouwens ook wat moeite met praten. Ik wist wat ik wilde zeggen, maar was lastig om het ook daadwerkelijk te zeggen. Kwam er een beetje onverstaanbaar uit.
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2014 om 17:58Het is heel goed mogelijk dat je bloedsuikerspiegel te laag was.
Reageren
Je bloeddruk zou eventueel ook nog een oorzaak kunnen zijn. Houd de volgende keer rekening met de voeding als je aan zo’n training begint. Zorg dat je voldoende eet.