Zoeken Vraag het forum

Pijn na sporten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robin

Dag,

Ik heb nu zojuist een paar oefeningen gedaan en daarna een douche genomen. De oefeningen waren puch UPS en pompen. Nu lig ik hier een 10 tal- 20 tal minuten later in mijn bed en kreeg ik zo prikkelende steken rond men borst en na 5 min was dat over men gehele borstkas en buik. Eigenlijk van de buik streek naar middenborst. Als ik op men buik drukte kwam dit prikkelenende gevoel harder door en als ik inademde ook zeer veel meer.

5 reacties
    Reageren
    Robin

Ik bedoelde situps en het is zo een prikkelend/stekend gevoel het doet wel pijn.

Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk dan toch iets te veel gedaan. Je spieren protesteren.

Reageren
    Robin

Dag,

Is dat het enigste. Gewoon wat minder ik 1 keer doen volgende keer?

Reageren
    John (moderator)

Rustig aan opbouwen…

Reageren
    K

Wat vooral belangrijk is om een goede warming up te doen voordat je gaat sporten. Fietsen en loopband. Daarna heel rustig aan opbouwen en een beetje gevarieerd gaan trainen. Ik ben zelf helemaal afgetrained en heb bereikt wat ik altijd graag wou maar ik ben zelf begonnen met 1 kg gewoon om te wennen aan de routine.

Reageren
Reageer op: Pijn na sporten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.