- Anoniem4 juni 2016 om 18:59
Ik heb iets langer dan een week geleden mijn sleutelbeen gebroken. Mijn sleutelbeen is goed aan het genezen en heeft geen operatie nodig. Ik draag al vanaf het begin een mitella en heb zo weinig mogelijk mijn arm bewogen. Ik heb de eerste dagen na mijn breuk wel gemerkt dat als ik met mijn arm (aan de kant van mijn gebroken sleutelbeen) strek, dat ik pijn krijg aan mijn elleboogholte. Het is bijna onverdraagbare pijn.
Ik dacht dat het misschien mijn spieren zijn die stijf werden door het feit dat ik mijn arm amper bewoog, maar ik begin de laatste dagen ook te merken dat ik constant een kriebelig gevoel heb aan mijn pink. Ik heb ook minder gevoel aan mijn pink.
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik heb ook een klein beetje pijn aan mijn andere arm als ik het strek. Ook precies aan de elleboogholte.
Na wat onderzoek zie ik dat het misschien teken is van zenuwschade. Zou dit misschien aan mijn gebroken sleutelbeen liggen of door het beperkt bewegen van mijn arm? Zou ik best een dokter raadplegen of nog een tijd wachten om te kijken of de klachten niet verdwijnen? Mijn volgende afspraak met de orthopedie is pas op 1 juli.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 juni 2016 om 19:21Ik denk dat je maandag beter even contact op kunt nemen met de orthopeed
Reageren