Zoeken Vraag het forum

ontzettende pijn, kan beroep niet meer uitoefenen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu ongeveer 2 maanden ontzettende last van mijn knie. Ik ben er mee naar de dokter geweest en die vertelde mij dat ik een slijmbeurs ontsteking daar had. Ik heb daar Naproxen 500 mg voor gekregen. Van de pijnstilling zit ik de hele dag op de wc met maagklachten. Ik heb gisteren opgebeld de huisarts wilt me graag nog een keer zien om goed naar me knie te kijken hij zit te denken aan injecties die de pijn moet wegnemen.

Ik vraag me af of dit een slijmbeurs ontsteking is. Lopen doet geen zeer. Voornamelijk bukken en hurken en trap lopen. Sochtends heb ik minder last als ik van mijn werk naar huis ga, dan begint de pijn ik kan hem dan gewoon niet meer strekken mijn knie. Doordat ik in het kappers vak zit sta ik de hele dag, en zijn er bijna geen momenten dat ik kan gaan zitten. Ik maak me nog al zorgen omdat dit me he erg beperkt in alles wat ik moet doen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Misschien is het goed om eerst eens een scan van de knie te laten maken om eens heel goed te kijken wat er precies aan de hand is. Overleg het met de HA of vraag een verwijzing naar de orthopeed.

Reageren
Reageer op: ontzettende pijn, kan beroep niet meer uitoefenen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.