Zoeken Vraag het forum

constant irritant gevoel en pijn in de knieholte

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wouter

Hallo,

Ik heb een cosntant irritant gevoel in mn knieholte die de laatste tijd meer een meer overgaat in pijn. Ik ben slechts 18 en al 2 keer geopereerd geweest aan mijn knie. Eerst aan de buitenste miniscus,
    resultaat: geen
    Dan een cyste op mijn voorste kruisbanden,
    resultaat: ook geen
    Voor de operaties heb ik al cortisone en verdoving in de knie ingespoten gekregen allemaal zonder enig effect. Nu spreekt mn over het reconstrueren van de voorste kruisband met kans op weer geen effect en een onstabiele knie, ook mn huisarts en kinesist hebben dit afgeraden. Alle soorten scans zijn normaal, en ik weet nie weer wat te doen. ik kan hierdoor bijv geen half uur blijven rechtstaan wat natuurlijk een probleem gaat geven voor later(binnen 8 maand) te gaan werken. Misschien heeft hier iemand een soort gelijk probleem gehad of weet iemand een oplossing

3 reacties
    Reageren
    Simone

Omdat je al diverse ingrepen aan je knie hebt gehad, kun je niet meer spreken van een standaard situatie. Ik betwijfel of er mensen zijn die precies jouw ervaringen en behandelingen hebben gehad. De enige die je verder zou kunnen helpen is de orthopedisch chirurg waar je onder behandeling bent.

Reageren
    Anoniem

Hallo Wouter
    Hoe gaat het nu
    Ik heb het zelfde wat jij omschrijft de pijn die ik er bij heb is dat als ik mijn been durf te bewegen als ik slaap direct wakker ben en dan de eerste uur ook niet meer slaap dit is niet zo fijn als je s’ morgens om half 5 de weker gaat maar ja zo als heren dokteren zeggen leer er maar mee leven mooi niet dus ga door tot ze er gek van worden ik heb het idee dat dit een baker’s cyste is maar dat gaan we uit zoeken ik hoop meer van je te horen

Reageren
Reageer op: constant irritant gevoel en pijn in de knieholte
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.