- Wouter12 november 2009 om 14:09
Hallo,
Ik heb een cosntant irritant gevoel in mn knieholte die de laatste tijd meer een meer overgaat in pijn. Ik ben slechts 18 en al 2 keer geopereerd geweest aan mijn knie. Eerst aan de buitenste miniscus,
resultaat: geen
Dan een cyste op mijn voorste kruisbanden,
resultaat: ook geen
Voor de operaties heb ik al cortisone en verdoving in de knie ingespoten gekregen allemaal zonder enig effect. Nu spreekt mn over het reconstrueren van de voorste kruisband met kans op weer geen effect en een onstabiele knie, ook mn huisarts en kinesist hebben dit afgeraden. Alle soorten scans zijn normaal, en ik weet nie weer wat te doen. ik kan hierdoor bijv geen half uur blijven rechtstaan wat natuurlijk een probleem gaat geven voor later(binnen 8 maand) te gaan werken. Misschien heeft hier iemand een soort gelijk probleem gehad of weet iemand een oplossing3 reactiesReagerenSimone17 november 2009 om 20:16Omdat je al diverse ingrepen aan je knie hebt gehad, kun je niet meer spreken van een standaard situatie. Ik betwijfel of er mensen zijn die precies jouw ervaringen en behandelingen hebben gehad. De enige die je verder zou kunnen helpen is de orthopedisch chirurg waar je onder behandeling bent.
ReagerenAnoniem31 januari 2010 om 15:45Meer vragen en antwoorden over [u]Pijn in knie[/u]:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=pijn+knie&sa=Zoeken#1536Anoniem23 september 2013 om 16:43Hallo Wouter
Reageren
Hoe gaat het nu
Ik heb het zelfde wat jij omschrijft de pijn die ik er bij heb is dat als ik mijn been durf te bewegen als ik slaap direct wakker ben en dan de eerste uur ook niet meer slaap dit is niet zo fijn als je s’ morgens om half 5 de weker gaat maar ja zo als heren dokteren zeggen leer er maar mee leven mooi niet dus ga door tot ze er gek van worden ik heb het idee dat dit een baker’s cyste is maar dat gaan we uit zoeken ik hoop meer van je te horen