Home / Spieren, pezen, botten & gewrichten / scherpe pijn scheenbeen
Ik heb al een tijdje last van een pijn op bepaalde plekken op mjjn scheenbeen..(allebei) het is zonder reden heb me nergens tegen gestoten. Het voelt als een blauwe plek, een scherpe pijnscheut voel ik als ik erop druk. Voor de rest heb ik er geen last van.
Wat kan het zijn?
(ik heb momenteel hoogstwaarschijnlijk ook een ontstoken voorvoet, kan het aar iets mee te maken?)
wat betreft dat ontstoken voorvoet, ik voel ook lichte kramp door mijn hele been. is dit normaal?
er is ook niets te zien trouwens, geen blauw rood of gezwollenheid
Een ontsteking zou kunnen. Ik zou er toch even mee naar de huisarts (terug) gaan en ernaar laten kijken.
Dat is zonder verder lichamelijk onderzoek moeilijk te zeggen. Overbelasting zou ook nog kunnen. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
Ik ben teruggegaan, huisarts weet 't ook niet echt en denkt ook aan overbelasting. Maar ik heb mijn voet helemaal niet overbelast? loop evenveel als een normaal mens.
Heb wel een aantal weken geleden af en toe hardgelopen maar dat ging gewoon goed en heb het al 3 weken of zo niet gedaan dus ik snap het niet echt.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!