Zoeken Vraag het forum

Naar gevoel bij borstbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben 17 jaar en ik heb nu al een hele lange tijd last van een naar gevoel bij me borstbeen. Ik krijg het alleen bij bepaalde houdingen als ik in de fitness zaal ben of als ik bed lig of als ik mijn schouders omlaag haal en heel diep inadem of als ik omkijk terwijl ik achter mijn computer zit. Ik ben al twee keer naar de dokter geweest, maar de dokter zegt telkens iets anders. De eerste keer zei de dokter dat ik het Syndroom van tietze had en dus iets had ontstoken bij me middenrif, de tweede keer zei de dokter dat mijn bronchien waren onstoken en kreeg ik een antibiotica kuur.

Nu, 2 weken later is het nog niet over en wil ik toch graag weten wat het is? Ik rook een kleine 2 jaar maar niet echt super veel, ik weet niet of het daar mee te maken kan hebben?

Ik zelf denk eerder aan iets met me spieren of zo iets dergelijks aangezien ik het alleen bij bepaalde houdingen heb plus, gister heb ik op mijn borstbeen lopen drukken etc en nu heb ik er veel meer last van dan als ik het met rust laat.

sorry het voor lange berichtje en graag hoor ik er iets van..

Gr
    Peter

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Hallo Peter,

Het zou inderdaad een spier kunnen zijn. Ga naar en fysiotherapeut en laat er naar kijken.

Reageren
Reageer op: Naar gevoel bij borstbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.