- Nick7325 augustus 2015 om 21:40
Beste mensen van dokter.nl, het gaat al tijdje niet goed met me, heb last van allergien wat dit jaar enorm erg is (hooikoorts). Slaap slecht en heb het benauwd omdat de ademhing via de neus vrij moeilijk gaat.
Alleen mn probleem nu is dat ik pijn op de borst heb. Voornamelijk aan de kan van mn linket arm. Het zit een beetje dieper dan mijn ribben. Het voelt niet als een steek alsof er een spiertje of zenuw verkeert zit. Het voelt veel minder dan dat. Licht zeurderig voor vrij korte periode dat zich herhaalt door de dag. Heb geen pijn aan mijn linker arm overigens. Verder heb ik soms ook pijn aan de achterkant van mijn borst, de rug dus, maar wel ter hoogte van de ribben. Spieren trekken dan ineens samen. Ook heb ik het gevoel dat ik steeds moet hoesten en hoest daarom ook. Ik ben wel laatst (deze vakantie) een aantal cm gegroeidIs dit erg of is het groeipijn? Ik kan wel sporten. Hijg wel sneller dan eerst maar dat is denk de oorzaak van de vakantie.
Alvast bedankt. Ik ben trouwens een jongen van 16 jaar.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2015 om 22:25Door de allergie kun je wel wat last hebben van de bronchiën. dat is op zich niet zo raar, daarnaast zou je daardoor ook nog kunnen gaan hyperventileren. Dat kan ook wat vervelende klachten geven. Niet ernstig maar wel vervelend.
Reageren
Misschien goed om toch even naar je huisarts te gaan en kijken of er wat aan gedaan kan worden met medicijnen als dat nodig is.