- Anoniem5 februari 2015 om 10:56
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen spierpijn, Onder in de rug, nek en schouders(bladen) en stroomt door naar de armen..
Vooral de boven armen voelen slap aan, kan ze niet lang omhoog houden..
Verder als ik diep inadem en weer uit dan voel ik het links over me borst gaan, dat voelt niet prettig.. geen gevoel van flauwvallen maar wel gevoel van duizelig.. er zit ook druk achter de ogen (maar dat zal wel door de nekpijn komen neem ik aan????Tips?
Misschien een ontsteking?7 reactiesReagerenAnoniem5 februari 2015 om 12:47Vooral op de zijkant ribben/ oksel als ik er druk doet het zeer..
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2015 om 17:34Moeilijk te zeggen.
Reageren
Ga met de klachten naar je huisartsAnoniem6 februari 2015 om 11:02hij denkt iets met een Chiro nog wat spier? die loopt door je bovenarm, schouder (blad en over je borstkas)
Heb nu Diclofenac
ReagerenAnoniem6 februari 2015 om 11:05Kan het ook dat de plek waar ik last heb, soms warm word en jeukt?
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2015 om 14:24Dat is moeilijk te zeggen. Ik weet niet wat er met de spier aan de hand is. Maar het zou kunnen
ReagerenAnoniem6 februari 2015 om 15:22Hij gaf er Diclofenac voor, moet dat 10 dagen innemen en dan zullen de klachten wel weg zijn, zegt de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2015 om 16:20Dan maar eens even afwachten.
Reageren