- Kipke7 maart 2017 om 01:17
Hallo,
Het begon met pijn in mijn stuit. Ik probeer nu al een week goed rechtop te zitten, maar dat helpt niet veel. Ik heb er al 4 weken last van. Ik heb ook al een tijdje last van oorsuizen in mijn rechteroor en voornamelijk hoofdpijn aan de rechterkant. Het wordt steeds erger. De huisarts heeft mijn oren gecontroleerd maar er was niets mis, geen hoge bloeddruk en mijn bloed is op vitaminetekorten, diabetes, schildklier, reuma, anemie, B12 etc. getest, niks aan de hand. Mijn hoofd doet nu constant pijn, en ernstig zodra ik ook maar een beetje buk (dan wordt mijn hoofd rood en voel ik het heel erg kloppen, net of m’n hoofd explodeert). Ik ga naar een andere huisarts want deze nam me niet serieus. Ik moet me alleen nog laten inschrijven en begin me nu wel een beetje zorgen te maken, ik hoop dat ik morgen terecht kan want ik voel me niet lekker. Vooral na opstaan of traplopen krijg ik een raar gevoel in mijn bovenbuik en hele zware benen. Ook mijn voetzolen doen soms zeer, ook al heb ik die dag amper wat gedaan. Mijn heupen gingen gelijk al zeer doen na 1 minuut gedanst te hebben. Mijn voeten slapen erg snel in normale houdingen. Ik heb ook onderhuidse pijnplekken die soms jeuken (vooral benen en armen). Ook heel snel last van spieren in handen en armen bij inspanning.
Ik weet het, allemaal dingen door elkaar, maar hebben misschien allemaal met zenuwen en spieren te maken?
Ik heb ook last van lichtflikkeringen in mijn ogen, maar of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet (misschien de zenuwen?). Vooral aan de zijkanten van mijn ogen, en vooral na inspanning, maar eigenlijk wel de hele dag door en wordt ook erger.
Iemand een idee?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 10:12Dat zijn nogal wat klachten. Hoe oud ben je?
Er is 1 ding dat ik niet goed kan begrijpen. Je geeft een hele lijst met klachten die je enorm moeten beperken. Hoe kun je zo dan gaan dansen?
Het zijn heel wat klachten en het is moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen. Kijk inderdaad dat je naar de nieuwe huisarts kunt gaan.
ReagerenKipke7 maart 2017 om 12:10Ik ben 24. Ik kan wel dansen, maar mijn lichaam voelt stijf en ik voel evengoed pijn. Ik kan niet goed bepalen of de pijn licht is, ik ervaar hem gewoon als storend, en ik word helemaal gek als ik niet weet waar al die rare klachten vandaan komen. De pijn is er wel degelijk, ik heb dit allemaal nog nooit gehad! In het begin had ik het niet, maar nu krijg ik de neiging om aan de alcohol te gaan omdat ik een hekel heb aan die klachten en niet weet waar ze vandaan komen, vooral de hoofdpijn, en omdat ik vandaag niet bij de huisarts terecht kan. Waarom heb ik steeds hoofdpijn aan de rechterkant en kan ik niet bukken? Het wordt steeds erger en het is er al 2 maanden. Dat kan niet goed zijn. Ik hoop steeds dat ik iets krijg zodat ik iedereen de schuld kan geven van het niet op tijd serieus nemen van mijn klachten. Dat is natuurlijk niet eerlijk en redelijk, maar ik ben net goed op weg in mijn leven en nu krijg ik hier last van, ik word er erg emotioneel en boos van. Ik wil me gewoon eindelijk een keer goed voelen. Ik had een vitamine D tekort en daardoor was ik steeds heel erg moe, dat is eindelijk opgelost, ik heb meer energie, maar nu dit erbij. Het duurt een eeuw voordat ik terecht kan bij de huisarts. Sorry, het moest er even uit.
Reageren