Zoeken Vraag het forum

Pijn rug,borst,keel,nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kelvin

hallo ik ben 17 jaar oud en kreeg denk ik 3 dagen geleden pijn in mijn rug. Ik kreeg er ook pijn van mijn borst met ademen vooral in het midden van mijn ribben. Ook als ik snel opsta krijg ik een vervelend gevoel in mijn keel en ook als ik buk om mijn veters te strikken bijvoorbeeld. Ik heb er niet in elke houding last van. Iemand een idee wat het kan zijn ? Ps ik heb hiervoor wel wat last van stijfheid in mijn schouders en een beetje van mijn nek, en wat spanning/stress

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

spanning/stress en hyperventileren kunnen de oorzaak zijn

Reageren
    Kelvin

Ja ik weet hoe die pijn voelt van hyperventilatie omdat ik die eerder heb gehad, maar dit is anders dit is constant en op een andere plaats. En het voelt ook niet echt als een drukkend gevoel wat ik altijd bij hyperventilatie had. Dit voelt meer als echt een steek in me ribben ofzo

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je met de klachten naar de huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Pijn rug,borst,keel,nek

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.