Zoeken Vraag het forum

Liespijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi
    Ik ben zeventien jaar en heb sinds oktober vorig jaar last van pijn bij mijn liesstreek ( binnenkant bovenbeen) het begon toen ik tijdens een korfbal training toen ik een verkeerde draai naar achter maakte. Ik ben toen naar fysio gegaan toen een tijd niet gekorfbalt gemasseert oefeningen gedaan maar niets hielp. Ik had toen hele pijnlijke steken in mijn liesstreek. Daarna naar de huisarts gegaan die zei dat het gespannen aanvoelde toen weer een tijd niet gesport daarna had ik geen steken meer maar constant een lichte pijn die niet aan te wijzen is. Deze wordt soms erger vooral als ik op mijn zij lig en welke maakt niet uit. Toen het nog niet hielp doorgewezen om een rontgen te maken van mijn heup wat er goed uit zag toen opnieuw naar een andere huisarts geweest die ook zei dat het gespannen opnieuw met fysio begonnen bij een andere wat ook niet hielp vanuit daar naar een spotarst geweest die zei dat ik scoluose( scheve rug) had daarvoor heb ik nu alweer bijna een jaar zooltjes maar ook dat werkt niet en ik weet gewoon niet wat ik nog kan doen en wat het kan zijn. Ik ben al van plan om weer naar de huisarts te gaan alleen die is er deze week niet. Alsjeblieft als je een idee hebt wat het kan zijn vertel het ik wordt er helemaal gek van

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zit de pijn nou in je lies of in je bovenbeen?
    Probeer de plek zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven

Reageren
    Anoniem

Volgens mij de liesstreek tenminste dat is wat mij verteld is maar het is lastig om een precieze plek aan te wijzen

Reageren
    Anoniem

Pijnstillers zoals paracetamol en ibrufin werken niet

Reageren
    John (moderator)

Gezien de klachten en dat wat er aan vooraf is gegaan, is het voor de hand liggend, dat het of meerdere aanhechtingen betreft van de spieren van je bovenbeen die door het kleine bekken lopen.

Reageren
    Anoniem

Dit is ook genoemd als mogelijke rede. Alleen hoe kan ik erachter komen dat dit is of niet en wat kun je eraan doen

Reageren
    John (moderator)

Een goede fysiotherapeut zou dat moeten kunnen vaststellen d.m.v. lichamelijk onderzoek en functietesten.
    Wat er aan gedaan kan worden is afhankelijk van een diagnose. Je zou je eventueel kunnen laten doorverwijzen naar een orthopeed.

Reageren
Reageer op: Liespijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.