- Anoniem9 oktober 2014 om 12:19
Goedemiddag,
Vorige week een behoorlijke knal gehad tegen mijn gewricht tijdens een wedstrijd. Beetje last van, maar niet noemenswaardig. Helaas kreeg ik er steeds meer last van, doormiddel van druk op de borst, en kraken als ik ademhaalde.
Toch maar even naar de huisarts geweest, nu ben ik geen held bij de huis arts en wil ik daar altijd zo snel mogelijk weer weg. Daarom vergeten te vragen wat ik nu eigenlijk moet doen ?
Hij zei tegen mij dat hij sowieso gekneusd is, dat er kans is op haarscheurtjes in het bot, en dat hij misschien ook wel gebroken is. Echter dat het behandelplan hetzelfde is, en dat is rust. Ik kon foto’s laten maken, maar op dat moment dacht ik vooral wegwezen.
Nu twijfel ik echt, want misschien brengt dat meer rust in mijn hoofd als ik weet dat tie niet gebroken is… wat vinden ervan ?
Ook heeft hij niet gesproken over een mittella ofzo, maar ik lees overal dat dit verstandig is ?
Ik heb een kantoor baan dat scheelt dan wel weer 😉Graag jullie advies hierover.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 14:49Ik zou er toch maar even een röntgenfoto van laten maken. Een mitella was wel aangebracht geweest.
Reageren