- Anoniem4 november 2013 om 10:21
Hallo,
Gisteren heb ik tijdens het sporten een bal keihard op mijn hand gehad. Nou gebeurt me dat wel vaker dus ben gewoon verder gegaan met sporten. Natuurlijk voelde ik wel pijn maar omdat het dan meestal licht gekneusd is ging ik gewoon door. Eerst dacht ik dat het mijn wijsvinger was die pijn deed maar ’s avonds was duidelijk dat het mijn middenhandsbeentje is. Hij is dikker dan mijn andere hand en heb ook een zeurende pijn. Als ik een vuist wil maken heb ik ook het gevoel dat mijn wijsvinger licht naar mijn middelvinger buigt. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik moet doen. Ik ga namelijk niet snel naar de dokter maar normaal heb ik bij een kneuzing niet de dag er na nog deze pijn.Ik hoop dat iemand mijn kan helpen. trouwens ook typen gaat niet meer met die vinger dat versterkt de zeurderige pijn.
Groeten,
2 reactiesReagerenTandor14 november 2013 om 18:18Een kneuzing is het in ieder geval. Of het gebroken is? Alleen een röntgenfoto kan daar duidelijk over geven.
Reageren
Ga dus toch even naar je huisarts en laat je verwijzen.anoniem29 april 2018 om 22:32Ik heb hetzelfde was het bij jou gebroken of gekneusd?
Reageren