Zoeken Vraag het forum

Middenhandsbeentje gebroken/gekneusd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Gisteren heb ik tijdens het sporten een bal keihard op mijn hand gehad. Nou gebeurt me dat wel vaker dus ben gewoon verder gegaan met sporten. Natuurlijk voelde ik wel pijn maar omdat het dan meestal licht gekneusd is ging ik gewoon door. Eerst dacht ik dat het mijn wijsvinger was die pijn deed maar ’s avonds was duidelijk dat het mijn middenhandsbeentje is. Hij is dikker dan mijn andere hand en heb ook een zeurende pijn. Als ik een vuist wil maken heb ik ook het gevoel dat mijn wijsvinger licht naar mijn middelvinger buigt. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik moet doen. Ik ga namelijk niet snel naar de dokter maar normaal heb ik bij een kneuzing niet de dag er na nog deze pijn.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen. trouwens ook typen gaat niet meer met die vinger dat versterkt de zeurderige pijn.

Groeten,

2 reacties
    Reageren
    Tandor1

Een kneuzing is het in ieder geval. Of het gebroken is? Alleen een röntgenfoto kan daar duidelijk over geven.
    Ga dus toch even naar je huisarts en laat je verwijzen.

Reageren
    anoniem

Ik heb hetzelfde was het bij jou gebroken of gekneusd?

Reageren
Reageer op: Middenhandsbeentje gebroken/gekneusd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.