- Anoniem22 november 2015 om 13:32
Hallo, gisterochtend werd ik wakker met pijn in mijn linkervoet. Bij dat knobbeltje wat links halverwege de voet zit. Ik weet niet wat er gebeurd is; misschien heb ik tijdens het naar de wc gaan ’s nachts per ongeluk mijn voet gestoten, maar daar herinner ik me niets van. Met schoenen aan kan ik er vrij goed op lopen, maar met blote voeten doet het echt pijn. Er is verder niks te zien, geen zwelling, niet blauw of wat dan ook.
In rust heb ik er ook geen last van. Alleen met erop staan en lopen.Wie kan mij zeggen of dit een breuk is of niet. IK heb het nogal druk, dus ik heb weinig tijd om naar de huisarts te gaan, laat stan naar het ziekenhuis.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 november 2015 om 16:30[quote]Wie kan mij zeggen of dit een breuk is of niet. IK heb het nogal druk, dus ik heb weinig tijd om naar de huisarts te gaan, laat staan naar het ziekenhuis.[/quote]
Reageren
Niemand kan je zeggen of er iets gebroken is. Dat kan alleen maar worden vastgesteld met een röntgenfoto. als je niet weet hoe het is gebeurd, is het niet erg waarschijnlijk.
Voor je gezondheid, moet je tijd maken…..die is namelijk belangrijker dan alle andere dingenAnoniem22 november 2015 om 20:09Kan het niet van gewoon ergens tegen aan stoten zijn?
Bedankt voor je reactie, Tandor. Een beetje pijn vind ik niet erg, als het maar vanzelf overgaat.
ReagerenJohn (moderator)
22 november 2015 om 20:21Dan zou je je toch wel zo hard gestoten moeten hebben dat je je dat beslist zou kunnen herinneren.
ReagerenAnoniem22 november 2015 om 20:28Dat dacht ik ook. In hoeveel dagen zou de pijn weg moeten zijn, voor ik naar de dokter ga?
ReagerenJohn (moderator)
22 november 2015 om 20:42Dat kan ik zo ook niet precies zeggen…..na een week ongeveer
Reageren