Zoeken Vraag het forum

Altijd moe!! concentratieproblemen,hoofdpijn en gewrichtspijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

beste !

Ik heb een probleemje waar ik weken mee rondloop. Ben letterlijk gehele dag moe! Wat ik ook doe of inneem blijf gewoon zo moe dat ik er niet eens normaal bij ben. Zelfs nu met het typen van dit bericht moet ik me zo erg concentreren met wat ik zeg want vergeet heel veel de laatste tijd en mezelf proberen wakker te houden.

Heb wel een bloedtest gehad daaruit bleek dat ik ijzer te kort heb en heb daarvoor van die bruine ronde pillen gehad. Slik deze letterlijk elke dag altijd op de zelfde tijdstip maar alsnog blijft de moeheid erg toenemen. Wil dit gevoel niet meer.. Wil gewoon zoals vroeger zijn de fanatieke meid van vroeger… Wie heeft dit ooit gehad en wat was jullie ervaring hiermee?

Mijn symptomen:

Erg moe

hoofpijn gehele dag door

Maagpijn ( ontlasting heb ik om de 4 dagen )

Keelpijn moeite met slikken

Concentratieproblemen

Vergeetachtigheid heel erg!!

Gewrichtspijn

Graag hoor ik snel!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk toch nog steeds bloedarmoede.
    Wanneer ben je met de pillen begonnen?

Reageren
    Greet

elke ochtend doodmoe wakker.

Reageren
Reageer op: Altijd moe!! concentratieproblemen,hoofdpijn en gewrichtspijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.