- Anoniem29 december 2016 om 00:44
Goedenavond. Ik loop nu 6 jaar met verschillende klachten, met een aantal van die klachten ben ik langs de huisarts geweest maar telkens word ik weer weggestuurd met dat het van zelf weer over gaat. Omdat ik mij nu niet meer serieus genomen voel, ga ik ook liever niet meer naar mijn huisarts.
Op dit moment zijn vermoeidheid en hoofdpijn de twee klachten die steeds aan blijven houden en altijd aanwezig zijn. Ook “slaapt/tintelt” mijn rug op de meest vreemde momenten, nu vond ik dit eerst wel oké maar nu na een aantal jaar begint het mij toch wel te irriteren. De laatste tijd is er ook nog de klacht, duizeligheid, bij gekomen. Hoeveel ik ook heb gegeten, ik zie altijd zwart als ik opsta, na een halve minuut krijg ik mijn beeld weer terug of als ik voel dat ik echt flauw ga vallen, ga ik even zitten.
Er is al bloedgeprikt om bloedarmoede uit te sluiten en voor de hoofdpijn heb ik een jaar geleden al een bril aangeschaft met een lage sterkte. Dit heeft overigens nog steeds geen resultaat opgeleverd. Ook rook ik niet, drink ik geen alcohol of koffie en ik gebruik geen drugs, dit kan dus geen van de oorzaken zijn.
Verder heb ik met regelmaat periodes dat ’s avonds mijn lichaam verkrampt, ik continue moet geeuwen en ik nooit genoeg lucht kan inhaleren. Alsof ik meer lucht nodig denk te hebben dan dat er in mijn longen past, wat ervoor zorgt dat ik heel benauwd ben en niet normaal kan liggen in bed.
Kortom, verschillende klachten wat mij na al die jaren toch wel begint te belemmeren.
Iemand die toevallig een vergelijkbaar probleem heeft of een oplossing voor 1 van de “kwalen” weet?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 december 2016 om 01:09Het lijkt erop dat je hyperventileert.
Doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reageren