Zoeken Vraag het forum

X benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb x benen en dit is voor mij al jaren een probleem. Zijn er tips of mogelijkheden om iets aan x benen te doen?

6 reacties
    Reageren
    Tandor1

Ben je hiervoor wel eens bij de orthopeed geweest?

Reageren
    Anoniem

Nee nog nooit. Zelfs niet bij de huisarts uit angst dat hij het onzin vindt. Alleen je kunt er echt je heel onzeker door voelen. Zou een huisarts een verwijzing naar de orthopeed wel doen (ik ben 57)?

Reageren
    Tandor1

57? je staat midden in het leven.
    Ik zou de huisarts toch echt om een verwijzing vragen. Waarom zou hij/zij dat niet doen? je hebt toch klachten?
    De orthopeed kan in ieder geval bekijken of er oplossingen mogelijk zijn.

Reageren
    Anoniem

Oke ik zal de stoute schoenen aantrekken en de huisarts bezoeken. Ik zie net dat jij van 18-08-56 en ik ben van 20-08-56 dan staan we beiden midden in het leven. Ik ben blij met je reactie en begrip.

Reageren
    Tandor1

Bijna “tweelingen” dus 🙂
    Het wordt pas vervelend als we zelf vinden dat we “te oud” zijn. Vooral niet doen dus.

Laat even wat weten als je bij de huisarts bent geweest. Laat je vooral niet afschepen met een opmerking als: je loopt er al zo lang mee waarom nu nog? Het is jou lichaam en je hebt er duidelijk last van.

Reageren
    Anoniem

De Orthopeed zal als eerste naar de stand van je voeten/enkels kijken. Het kan zijn dat de X-benen wel door (knik-)platvoeten komen.

Al wel eens steunzolen gehad of hierover nagedacht? Grote kans dat de Orthopeed deze ook gaat voorschrijven.

Reageren
Reageer op: X benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.