- Anoniem11 november 2013 om 20:33
Ik heb x benen en dit is voor mij al jaren een probleem. Zijn er tips of mogelijkheden om iets aan x benen te doen?
6 reactiesReagerenTandor111 november 2013 om 20:46Ben je hiervoor wel eens bij de orthopeed geweest?
ReagerenAnoniem12 november 2013 om 06:46Nee nog nooit. Zelfs niet bij de huisarts uit angst dat hij het onzin vindt. Alleen je kunt er echt je heel onzeker door voelen. Zou een huisarts een verwijzing naar de orthopeed wel doen (ik ben 57)?
ReagerenTandor112 november 2013 om 11:1657? je staat midden in het leven.
Reageren
Ik zou de huisarts toch echt om een verwijzing vragen. Waarom zou hij/zij dat niet doen? je hebt toch klachten?
De orthopeed kan in ieder geval bekijken of er oplossingen mogelijk zijn.Anoniem12 november 2013 om 17:46Oke ik zal de stoute schoenen aantrekken en de huisarts bezoeken. Ik zie net dat jij van 18-08-56 en ik ben van 20-08-56 dan staan we beiden midden in het leven. Ik ben blij met je reactie en begrip.
ReagerenTandor112 november 2013 om 20:48Bijna “tweelingen” dus 🙂
Het wordt pas vervelend als we zelf vinden dat we “te oud” zijn. Vooral niet doen dus.Laat even wat weten als je bij de huisarts bent geweest. Laat je vooral niet afschepen met een opmerking als: je loopt er al zo lang mee waarom nu nog? Het is jou lichaam en je hebt er duidelijk last van.
ReagerenAnoniem1 december 2013 om 19:19De Orthopeed zal als eerste naar de stand van je voeten/enkels kijken. Het kan zijn dat de X-benen wel door (knik-)platvoeten komen.
Al wel eens steunzolen gehad of hierover nagedacht? Grote kans dat de Orthopeed deze ook gaat voorschrijven.
Reageren