- Anoniem2 november 2013 om 00:04
Hallo iedereen,ik ben een 18 jarig meisje en ben in januari 2012 geopereerd aan mijn linkerknie. (een stukje bot in mijn knie was gelost en nu zitten er 4 ankers in)
Ik heb kine gehad en het ging wel beter maar het ging nooit 100% goed. Ik dacht dat ik er gewoon zo mee moest leven, dat het normaal was maar sinds ik naar een andere school ga, en dus langer (soms snel, soms traag) moet stappen, krijg ik meer en meer last. Tijdens het snel stappen krijg ik pijn naast mijn litteken in mijn knie precies of er zit een stok in. Ook krijg ik meer en meer het gevoel van het doorzakken van mijn knie en dat gebeurt dus ook als ik teveel strek, waardoor ik nu weer moet stappen met een gebogen been zoals voor de operatie.
Ik weet niet of ik nu meer moet bewegen (spinning of fietsen of.. of zou ik terug foto’s nemen van die knie. Ik krijg het ook flink te verduren aan mijn andere knie.
Oja,.. zoals voor de operatie kan ik mijn knie minder makkelijk strekken, deels door het doorzakken en ook deels door de helse pijn als ik dit doe.. Ik ben vanavond 4 km gaan stappen en daarna kreeg ik krampen in die geopereerde knie waardoor ik wou stretchen en dat is nu over..
Als ik te lang op een stoel zit en ik wil recht staan dan moet ik mijn been strekken en dan moet ik meestal mijn knie strekken en dat gaat eerst niet door de pijn, dan komt er een nog pijnlijkere krak en daarna nog even pijn en dan kan ik weer normaal stappen..
Herkent iemand hier iets in? Dankjewel x
Zou ik nu meer moeten oefenen of foto’s laten nemen?
Sorry voor de vele uitleg maar ik wil het zo goed mogelijk uitleggen…
Groetjes1 reactieReagerenTandor12 november 2013 om 19:00Ik zou je adviseren om terug te gaan naar de orthopeed en nieuwe foto´s alten nemen.
Reageren