- MrCorona17 maart 2020 om 14:17
Juni 2019 terug begonnen met wekelijks hardlopen ipv 1x in de maand. Binnen een maand liep ik terug 7,5 km. De 4 jaar ervoor liep ik regelmatig hard, plus bootcamptrainingen. Ben altijd wel een sportief type geweest, niet tot in de extreme.
maar eind juni 2019 kreeg ik de dag na het hardlopen lichtelijk last van mijn knie. Geen pijn maar gewoon een vervelend gevoel. Uit voorzorg even niet gaan hardlopen. Na 2 dagen voelde ik er niets meer van. Ivm vakantie etc. Pas een maand later weer eens gaan hardlopen. Volgende dag hetzelfde gevoel.
het hardlopen even langere rijd stilgelegd. Na 2 maanden heel af en toe hetzelfde gevoel in mijn knie.
Dit is tot recent zo geweest. Nu woon ik dichterbij het werk dus ga ik op de fiets. Nu heb ik het iets vaker.
sowieso loop ik veel, zowel op het werk als prive( 2 honden ).het gevoelige gedeelte zit net bovenaan de knie en voel het ook lichtelijk aan de buitenkant. Mijn knie lijkt ook iets slapper te voelen maar dit is miss een hersenspinsel.
zoals ik al zei ik heb geen pijn, maar ik voel wel dat er iets niet lekker voelt.voor ik naar de huisarts etc ga vroeg ik me af of iemand miss een idee had wat het kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 maart 2020 om 14:51Moeilijk te zeggen zonder enige vorm van onderzoek. Ga met de klachten naar een fysiotherapeut
Reageren