Home / Spieren, pezen, botten & gewrichten / flinke pijn rechterschouder/rug
Goedenavond,
Ik ben een vrouwelijke student van 22 jaar. Sinds een week of vier heb ik last van mijn rechterschouder. De laatste week is dit verergerd. Het trekt nu ook naar de voorkant van mijn schouder en borst. Ook trekt de pijn door naar de linkerkant (achter). Het erg pijnlijk met het liggen. Vooral als ik net ga liggen. Ook als ik ademhaal doet het pijn, dit is het ergst als ik lig. Ik heb verder niks zwaars getild of verdraaid ofzo.
is er iemand die weet wat ik hieraan kan doen? Een warme douche helpt helaas niet :(.
Alvast bedankt
Heb ook de laatste tijd ook hoofdpijn. En ook last van mijn nek. Is er iemand die weet wat ik hier aan doen?
Iemand? Ik heb echt best veel pijn. Kan alleen met niemand praten of advies vragen thuis. Want dan zeggen ze weer. Je hebt ook ijd wat. Ik hoopte dat iemand hier me kon helpen.
Is er echt niemand die misschien weet wat tegen de pijn kan doen. In slaap komen is best lastig omdat het liggen en ademen pijn doet.
ik hoop echt dat iemand weet wat ik hier tegen kan doen
Klinkt als een ontsteking. Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan zodat hij je lichamelijk kan onderzoeken. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
Ik zal maandag even een afspraak maken. Of naar de chiropractor. Ik hoorde vandaag van iemand dat het misschien ook wel helpt.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!