Zoeken Vraag het forum

Scherpe pijn in spiertje elleboog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Martin

Gisteren hard van de trap gevallen gedeeltelijk op mijn elleboog. Die voelde de rest van de avond aan alsof hij open lag, een schrijnende pijn. Maar er is niets te zien. Geen verdikking of beurse plek. Ik kan er ook alles mee doen zonder last. Echter er zit een plekje, waar ik een spiertje voel zitten. Als ik daar op druk lijkt het alsof er een mes in wordt gestoken.

Mijn vraag is eigenlijk welke spier dit kan zijn en of dit het gevoel is dat je hebt van een scheurinkje ofzo (nooit eerder gehad). Zoals ik al meldde, bij gebruik van vingers of buigingen/kracht zetten enzo voel/gebruik ik hem blijkbaar niet.

Reageer op: Scherpe pijn in spiertje elleboog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.