- Chris20 januari 2013 om 19:55
Hallo lotgenoten,
ik ben in 1989 en 1990 geopereerd in het Rode Kruis Ziekenhuis door dr van den Eeden. Tot op de dag van vandaag nog altijd veel pijn en bezoek daardoor regelmatig de pijnpoli voor zenuwblokkades. Het is eigenlijk nooit meer goed gekomen. Ik moet bij iedere stap of beweging nadenken wat ik doe. Soms gaat het beter en dan is het weer weken niks. Bij nader onderzoek van enkele maanden geleden vroeg een Orthopeed zich af of het wel allemaal goed zat. Volgens hem zit er een schroef niet goed. Helemaal scheef, volgens hem. Ik ga er niet meer aan laten “rommelen”. Ik weet nu wat ik heb en wat ik kan. Ik zal er mee moeten leven. Maar denk goed na als u een spondylodese laat uitvoeren. Ik zou het nu niet meer doen.6 reactiesReagerenAnoniem121 januari 2013 om 09:51Lees meer vragen en antwoorden over Spondylodese:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Spondylodese&sa=zoekenAntoon De Kroon27 april 2024 om 09:54Ik en twee jaar geleden geholpen in het jbz den bosch door dokter doeselaar en ardon ,na 10 jaar met pijn rondgelopen te hebben ,en het laatste jaar uitval been ,urine verlies enz
Reageren
Door schrik heb ik het niet eerder laten doen,maar ik had het toen wel moeten laten doen,nu nergens geen ladt meer van ook noet vlak na de operatie
Het is wel een zware operatie,ik geb er geen spijt van gehadAmira19 juni 2025 om 11:57Ik ben in juni 2021 geholpen met een spondylose operatie. L 4 en L5. zijn vastgezet.
Reageren
Ik had erg veel pijn voor de operatie. Vooral in mijn been.
Het was een heel zwaar traject. De.pijn in mijn been is weg dat wel.
Maar ik heb na drie jaar nog dagelijks hinder. Ik heb soms mijn goede momenten. Ik moest deze operatie wel ondergaan. Omdat ik bijna niks meer kon dan alleen maar rusten. Dus had geen andere keuze. Maar als het echt niet had hoeven gebeuren dan had ik er niet voor gekozen. Die schroeven zitten daar nu één maal.
Ik moet er maar mee leven denk ik. Ik zou graag van meer mensen willen horen wat hun ervaring is.Sandra17 september 2025 om 09:38Mag ik vragen wat dan.precies de hinder is die je ervaart ?
Reageren
Voel je die schroeven zitten ?
Ik heb mijn operatie op 6 oktoberGooke24 januari 2026 om 03:46idd hoor ik veel negatieve verhalen, ik 11februari de operatie. Ik denk dat ook preventief voor de toekomst is, Slechter wordt het niet, hopelijk wel wat beter
ReagerenEvi19 februari 2026 om 10:10Ik heb net gehoord dat ik geopereerd moet worden. Voor mijn gevoel ga ik het liefste naar een universitair ziekenhuis. Waar kan ik het beste terecht voor deze toch wel risicovolle operatie? Sandra hoe en waar is jouw operatie verlopen? Hoe gaat het met je? Dank je!
Reageren