- anoniem5 november 2012 om 09:47
Hallo ik ben 22 jaar en ik zou graag mijn verhaal eens kwijt willen en hopelijk ook een antwoord terug krijgen. ik heb als kind erg veel groeipijn in mijn knieën gehad en daardoor ook enorme pijn in kuiten en later ook in enkels. deze verschijnselen heb ik nu nog steeds! kan er af en toe niet van lopen. nu heb ik sinds mijn 12e? goed last van mijn polsen. kan ze minder goed bewegen en heb daarbij ook krachtverlies. nu is er in beide polsen een ganglion gevonden. hier doen ze bij mij nog weinig aan.. ik moet nu 3 maanden fisio doen en dan kijken ze verder. maar ik heb nog veel meer klachten waar mijn huisarts niet serieus naar luistert naar mijn idee.. ik slaap op zich wel goed maar word vaak wakker. ben enorm emotioneel de laatste tijd en erg jaloers (wat mijn relatie niet beter maakt.) ik heb ook erg veel last van nek, schouder en armspieren. tintelingen in armen. en hoofdpijn (nog lichte hoofdpijn maar word wel steeds erger) ook lijk ik een beetje depressief te worden. ik heb een paar maanden geleden ontslag genomen omdat ik het niet meer aan kon. nu is de vraag wat kan ik qua werk wel aan?.. kinderopvang gewerkt en administratief werk gedaan.. ik wil wel werken en natuurlijk geld ontvangen! maar ik weet niet goed of ik wat heb en wat ik hiermee zoal wel kan en mag doen en wat niet. (ik voel dat er wat met me is maar de doktoren vinden van niet) uit normale bloedtesten komt ook niets bijzonders..)
hopend op een antwoord of herkenning!
Groetjes3 reactiesReagerenanoniem5 november 2012 om 09:51met depressief bedoel ik dat ik weinig zin heb in dingen doen. ik zit veel thuis en ben vaak moe. ik wil wel werken maar zou niet weten wat want mijn klachten komen om de 2 a 3 weken terug! ook huil ik erg veel en word er bijna ziek van. uiteraard kom ik nu in geld problemen!..
groetjes dezelfde anoniem
Reagerenduracelkonijntje6 november 2012 om 21:09veel van lichamelijke klachten kunnen voortkomen uit psychische spanning, de last die je hebt van je schouder armen nek, tintelingen en hoofdpijn, daar kan een psychische oorzaak aanvast zitten, iets wat voor veel emoties en spanning zorgt, zoals je zelf ook zegt dat je vaak emotioneel bent en je wat depressief voelt.. daarmee neem ik niet weg dat je lichamelijke klachten niet echt zijn ofzo hoor! maar het is iets wat vaker voor komt, dat je lichaelijk reageert op spanning. misschien iets om uit te zoeken of dat bij jou mee speelt?
ReagerenAnoniem28 december 2015 om 17:17