bilpijn na injectie

  • #1

    hallo,

    Ik zit al 2 jaar met een onopgelost probleem.
    Ik heb een injectie gehad in mijn boven bil. Sinds dien had ik last van die plek, maar dacht: t gaat wel over! De pijn werd steeds erger...

    Ik heb er last van tijdens het slapen en als ik erop zit. Ik voel dan een tinteling(net alsof die plek slaapt) de pijn trekt nu door mijn hele been tot mijn voet.

    Ik ben naar meerdere artsen doorverwezen. heb een mri scan gehad..een rontgefoto..maar tevergeefs...er is niks gevonden.

    en toch wordt de pijn met de dag erger... ik ben nu echt radeloos!!

    Kan iemand mij alsjeblieft helpen!! heb je ook zoiets meegemaakt?? of heb je misschien tips??
    alles is welkom...want ik ben echt ten einde raad!!

    Reageer
    #2

    hallo,

     

    ik hoop dat de pijn na 6 jaar inmiddels is overgegaan. Echter heb ik er nu 2 weken last van en ook mijn pijn wordt steeds erger. Is er uiteindelijk nog iets uitgekomen wat het was?

    Reageer
Reageer op: bilpijn na injectie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief