- Anoniem9 mei 2017 om 19:55
Ik heb recentelijk een injectie botox gekregen door een ervaren art onder de lippen. Echter heb ik daar nu een heel vreemd gevoel (drie weken geleden gedaan)..het voelt heel stijf ofzo, het lijkt bijna wel het gevoel dat je hebt als je een verdoving hebt gehad. Een zwaar gevoel ofzo. Trekkend…Ik vind dit heel storend, kan dit nog overgaan en waardoor wordt het veroorzaakt?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2017 om 20:08Ik zou toch even contact opnemen met de arts
ReagerenAnoniem11 mei 2017 om 12:03Ja dat heb ik dus gedaan en die zegt dat dit normaal is pfffff…beetje vreemd, ik had er nooit voor gekozen als ik zou weten dat ik dit eraan over zou houden.
ReagerenJohn (moderator)
11 mei 2017 om 12:10Nou maar hopen dat het dan nog weggaat en dat er geen zenuw beschadigd is…
ReagerenAnoniem11 mei 2017 om 12:48O jeetje…zou dat kunnen? Ik vind het apart hoor…ze zeggen dat dit erbij hoort..nou dan moet je dat toch van te voren vertellen? Het is ook lastig uit te leggen aan hen maar het voelt echt als een verdoofde kin…als dat vier maanden duurt dan is het al erg genoeg…..hoop echt dat het geen blijvende schade is…..
Reageren