Zoeken Vraag het forum

Injectie vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ntijeroen

beste medisch advies gevers

Hierbij het ik een vraag over injecties:

Na drie weken in de onzekerheid gezeten te hebben over rabies ben ik begonnen met inentingen.
    Nu zat ik net te lunchenn en ging mijn arm (waar ik de injecties krijg) trillen.

Is dat een bijwerking, of iets anders?

Graag advies

3 reacties
    Reageren
    Lucas

Heb je de bijsluiter gelezen? Weet je wat je net in je arm gekregen hebt? Je hebt je dus zomaar laten prikken zonder te weten wat er met je gedaan werd!

Bij een injectie tegen rabies, krijg je een klein beetje rabies ingespoten waar je je een beetje ziek van kunt voelen. Dat staat in de bijsluiter. Lezen dus!

Reageren
    ntijeroen

Beste Het is in het Thais
    En het ging via een dokter, die tekent iets en daarna stuurt die een zuster naar de apotheek, die mij vervolgens met die injecties naar een zuster stuur die vervolgens die spuit doet

Reageren
    Hajo

Zonder kennis van het specifieke vaccin valt er niets met zekerheid te zeggen over de vaccinatie met het betreffende vaccin. Kun je achterhalen welk vaccin je hebt gekregen, hoe het heet dus, want er zijn er verschillende soorten.

Normaal gesproken wordt er bij vaccinatie ee deel van het antigeen ingespoten dat een lichte immuunreactie triggerd, die op termijn het immuunsysteem moet leren hoe te reageren als er veel van dit antigeen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Antigeen) binnen komt.

Reageren
Reageer op: Injectie vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.