- ntijeroen23 oktober 2010 om 13:04
Na een sessie van 5 rabies prikken
4 in thailand en 1 in nederland
viel het mij op dat ik in thailand zat het in een ander buisje, waar dat spul in zat
en het was doorzichtig en in nederland roze/paars?Heeft iemand een advies?
5 reactiesReagerenNon27 oktober 2010 om 18:28Wat is precies je vraag? Of het roze en het doorzichtige hetzelfde was? Wat zat er in het roze en wat in het doorzichtige buisje?
Reagerencindy28 oktober 2010 om 23:55Het zal van verschillende fabrikanten zijn geweest.
Reageren
Vandaar dat het uiterlijk niet hetzelfde is, maar de werking wel.Anoniem29 oktober 2010 om 21:48Hoe weet je dat Cindy? heb je de twee pillen gezien?
Reagerencindy30 oktober 2010 om 00:49Omdat medicijnen/entingen tegen bepaalde ziektes niet door 1 fabrikant gemaakt worden, maar door 10-tallen. Het zou wel heel toevallig zijn dat de artsen die in Thailand de entingen verzorgen hun spullen bestellen bij dezelfde fabrikant als die in Nederland.
Reageren
En nee, ik heb de pillen niet gezien, want het zijn geen pillen.Marco30 oktober 2010 om 12:11Ja, ik vind de verklaring van Cindy logisch. Maar je weet het pas zeker als je de twee medicamenten met elkaar vergelijkt. Heb je de oude ampullen bewaard? Of kun je bellen met het ziekenhuis waar je injectie gekregen hebt, om te weten te komen welk medicament je in Thailand gekregen hebt?
Reageren