Zoeken Vraag het forum

pijnscheuten na zetten injectie in bilspier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Afgelopen vrijdag moest ik voor een injectie bij de assistente zijn, dit doe ik 2 x in de week en heb nooit er last ervan. afgelopen vrijdag prikte ze naar mijn idee verkeerd het deed zon zeer, ik werd ff zwart voor mn ogen.
    ik zei nog , wat een pijnlijke prik was dit en mijn gevoel zei dat het niet goed was.
    eenmaal thuis heb ik er een koud compres op gelegd maar nog steeds als ik op mijn linker heup lig voel ik net rond die plek een vreselijk pijnscheut.
    net alsof er paar messen in mijn zij snijden.
    het is echt rond de prikplaats .
    vandaag dinsdag moet ik weer voor de prik en ben als de dood ervoor.
    heb het idee dat ze iets geraakt heeft en hoe kan ik dat uitzoeken en kan daar iets aangedaan worden want op mijn zij liggen is niet mogelijk nu

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is heel goed mogelijk dat er een huidzenuw is geraakt. Dat is helaas niet te voorkomen en is een risico bij elke ingreep in de huid. De zenuw herstelt in de regel ook weer vanzelf.

Reageren
Reageer op: pijnscheuten na zetten injectie in bilspier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.