Zoeken Vraag het forum

nog steeds schouder problemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • oliver

Ik heb hier al eerder over mijn schouder problemen gesproken. Even een update:

Totaal 8 operaties gehad, mijn eerste was in 1998. Mijn laatste was dit jaar ergens in april. Ik sta nu ook al bijna 3 jaar op invaliditeit. Waar ik nu ook voor eerste keer op controle moet. Ik ben er niet echt gerust in want mijn werk ga ik niet meer kunnen. Ik heb verleden maand terug een echo laten maken, en dit kwam er uit:

Rechter schouder:
    – full thickness scheur van minstens 2 cm in de ssp-pees, lings schouder
    – hecteprogeen van 1.1 mm tegenaan het tub majus in de ssp pees
    – beeld vanrim rent
    – gekende medialisatie van de lange bicepspees
    – niet meer af te lijnen subscap

Deze is dus april operatie aan gehad. In januari moet ik terug dan gaan ze beslissen, want op het aantal operaties staat een limiet. Wat moet ik hiervan denken?

Lees verder op: http://www.dokter.nl/forum/Hoofd-hals-schouders/218756-operatie-gehad-pees-scheur.html

Reageer op: nog steeds schouder problemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.